(06247) 4-10-33

23°C

Торецьк

Невелика хмарність

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому органі Торецької міської ради за 1 квартал 2017 року

Протягом 1 кварталу 2017 року до виконавчого органу міської ради надійшло 1053 звернень,  що на 167 або 19% більше, ніж в аналогічному періоді 2016 року (в 2016 - 886). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 151 або 29% від загальної кількості звернень, що на 18 або 11% менше ніж за 1 квартал 2016 рік (в 2016 — 169).

Письмовихзвернень надійшло 902 або 71% від загальної кількості звернень, що на 185 або 26% більше ніж в аналогічному періоді 2016 року (в 2016 — 717) у тому разі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 815 звернень.

В 1053зверненнях було зазначено 1089питань. Найбільшакількість питань стосувалась соціального захисту населення — 788або72%від загальної кількості. В більшості це питання призначення субсидій.

Продовжити

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому органі Торецької міської ради за 2016 рік

Протягом 2016 року до виконавчого органу міської ради надійшло 2998 звернень,  що на 763 або 34% більше, ніж в аналогічному періоді 2015 року (в 2015 - 2235). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 875або 29% від загальної кількості звернень, що на 101 або 13% більше ніж за 2015 рік (в 2015 — 774).

Письмових звернень надійшло 2123 або 71% від загальної кількості звернень, що на 662 або 45% більше ніж в 2015 році (в 2015 — 1461) у тому разі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 1712 звернень.

В 2998 зверненнях затронуто 3180 питань. Найбільша кількість питань стосувалась соціального захисту населення — 1610 або 51% від загальної кількості. В більшості це питання призначення субсидій.

Продовжити

Узагальнені дані за 9 місяців 2016 року щодо звернень громадян до виконавчого органу Північної селищної ради

Питання практичної реалізації громадянами права на звернення регулюються Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 №393/96-ВР "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Громадяни України мають право звернутися до органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Органи місцевого самоврядування розглядають пропозиції, заяви і скарги громадян у відповідності до компетенції, встановленої Конституцією України та Законом України "Про звернення громадян".

Продовжити

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому органі Торецької міської ради за 9 місяців 2016 року

Аналіз проведеної роботи із зверненнями громадян в міській раді свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та прийняттю рішень по зверненням громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги  населенню та приймаються заходи з усунення причин, які породжують багаточисельні звернення.

До виконавчого органу міської ради за 9 місяців 2016 року надійшло 2123 звернення, що на 506 або 31% більше ніж за аналогічний період 2015 року.

На усних прийомах надійшло 606 звернень або 29% від загальної кількості, що на 33 більше ніж в аналогічному періоді 2015 року. З даних звернень на особистих прийомах надійшло 402 звернення, на виїзних прийомах - 95, на телефонні “Прямі лінії” - 37, на “Телефон довіри” - 18, первинна правова допомога надана 54 громадянам.

Продовжити

  • logo
  • Торецька міська рада
    Офіційний веб-сайт

КОНТАКТИ

  • Адреса: 85200, М. ТОРЕЦЬК, ВУЛ. МАЯКОВСЬКОГО, 24А
  • Тел: (06247) 4-10-33
  • Факс: (06247) 4-10-33
  • Email: toretsk-rada@ukr.net
  •  

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

  • logo